2024-08 internationale jeugd uitwisseling

Internationale jeugduitwisseling Rotary

Rotary is een wereldwijde organisatie en onderdeel is de internationale jeugduitwisseling. Schooljaar 2024-2025 is Rotary Scherpenzeel- Woudenberg betrokken bij de jaaruitwisseling van Izak en Wheel.

Izak is 17 jaar en komt uit Leusden. Momenteel verblijft hij voor een jaar in Brazilië. Hij gaat hier naar school en steekt met kop en schouders boven zijn klasgenoten uit en is daarmee een soort bezienswaardigheid.

En in het kader van de uitwisseling verblijft Wheel bij ons in Scherpenzeel- Woudenberg. Wheel is 16 jaar oud en komt uit Thailand. Ze blijft 10 maanden in Nederland om de Nederlandse taal en cultuur te leren kennen. Ze gaat naar VWO4 van het Corderius in Amersfoort. Ze gaat op de fiets naar school en heeft de afgelopen week voor het eerst in haar leven wolkjes geblazen in verband met de kou.

Interesse in het jeugduitwisselingsprogramma van Rotary? Mail naar interesse@rotaryyep.nl

Afbeelding met persoon, kleding, Menselijk gezicht, glimlach

Automatisch gegenereerde beschrijving