Benefietconcert 3 februari 2018

Benefietconcert op zaterdag 3 februari 2018 – 20.00

Het concert

Wouter Harbers (vleugel) en Robert Cekov (viool) geven op zaterdag 3 februari 2018 voor Rotary Scherpenzeel-Woudenberg een concert in de Achthoek in Scherpenzeel, Molenweg 1.

Laat u verrassen door de romantische klanken van o.a. Chopin en Yiruma en ontroerende muziek van onder andere Morricone en Grieg.

Tijdens dit concert zal het koor Swing Close uit Amersfoort ook een optreden verzorgen.

Wouter Harbers (1986) is een jonge, ambitieuze pianist met een brede achtergrond. Hij geeft regelmatig concerten en heeft een eigen concertserie in de Broederkerk in Zeist. Sinds 2011 is Wouter fulltime pianist en is zijn missie klassieke pianomuziek op een toegankelijke manier dichter bij het brede publiek te krijgen. Klik hier voor meer informatie over Wouter Harbers.

Robert Cekov (1968) begon al op jonge leeftijd zijn vioolstudie en wint diverse prijzen. Robert is sinds 1990 eerste tutti violist bij het Balletorkest in Amsterdam en speelt kamermuziek met diverse ensembles. Klik hier voor meer informatie over Robert Cekov

Swing Close (Amersfoort) is een enthousiast, energiek, gevoelig & gezellig koor uit Amersfoort dat ruim 40 jaar bestaat. Klik hier voor meer informatie over Swing Close

Ons internationaal project: waterputten in Bertoua

Rotary Scherpenzeel-Woudenberg is zestien jaar geleden in de regio Bertoua in Kameroen een waterproject gestart. Klik hier voor meer informatie. Wat klein begon, is uitgegroeid tot een groot project: 250.000 mensen hebben toegang tot schoon drinkwater in 53 waterputten en waterplaatsen. Voor schoon drinkwater is meer nodig dan de installatie van een put. Door samen te werken met een plaatselijke Rotaryclub, de bevolking en lokale bedrijven kunnen de watervoorzieningen in 2020 zelfvoorzienend zijn. Hiervoor zetten wij graag de opbrengsten van ons Benefiet concertFun Festival in - ROTARY HELPT MENSEN.

Sponsormogelijkheden

Om dit project mogelijk te maken, hebben we naast de verkoop van de concertkaarten, ook uw hulp nodig. Iedere gift is van harte welkom en komt ten goede van ons waterproject.

Toegangskaart voor het concert €12,50 (incl. koffie/thee voorafgaand aan het concert)

Pauze arrangement €8,50 per persoon

In de pauze bieden we u de mogelijkheid aan om aan een gereserveerde tafel te genieten van een hapje en een drankje. Op deze manier hoeft u niet in de rij te staan.

U kunt er ook voor kiezen in de pauze aan het buffet uw drankje te bestellen tegen inlevering van een muntje. Muntjes zijn voor aanvang van het concert te koop in de hal van de kerk.

Meet & Greet

Na het concert bent u van harte welkom de musici te ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje.

Advertentie boekje

In het programmaboekje van het concert heeft u de volgende advertentiemogelijkheden:

1/4 pagina €25,--

1/2 pagina €50,--

Hele pagina €100,-- plus twee toegangskaarten

De kaarten kunt u kopen bij de Rotary leden of door overmaking van het bedrag en vermelding van uw naam op rekeningnummer NL39ABNA 0480 4909 10 Rotary Scherpenzeel-Woudenberg De kaarten liggen dan bij de ingang van de kerk voor u klaar.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sjoukje van Krimpen-Statema op

06-5204 5715 of via de mail rcsw1570+concert@gmail.com.

Alle gegevens op een rijtje

Datum: zaterdag 3 februari om 20.00 uur

Plaats: De Achthoek, Molenweg 1 in Scherpenzeel

Muziek: Wouter Harbers en Robert Cekov