xx

Muziek in het Park 2024

Muziek in het Park 2024 groot succes

Op eerste Pinksterdag was er "Muziek in het Park". Wederom een groot succes. Het park werd overspoeld door honderden enthousiaste bezoekers die genoten van live muziek, drankjes, heerlijk eten en bovenal een geweldige sfeer.

De coverband Hit The Ceiling gaf een live optreden vanuit de Daaf Dijkstra Muziektent. Bezoekers konden genieten van een breed scala aan muziek, maar ook "culinaire hoogstandjes" in de vorm van bitterballen en hamburgers.

Rotary-organisator Hans de Wit: "Natuurlijk draagt het weer bij aan deze geweldige opkomst. Dat is extra fijn, want alle (netto) opbrengsten gaan naar Scouting Schoonhoven". Michiel den Besten van Scouting Olivier van Noort II kan dit alleen maar bevestigen: "Wij moeten namelijk binnenkort flink investeren voor de nieuwbouw van ons clubhuis." Over de hoogte van de opbrengst is nog niets bekend. Michiel: "Het is hartverwarmend om te zien dat velen ons willen ondersteunen." En dat kan nog steeds. Op het terrein konden bezoekers dozen Rosé bestellen. Ook hiervan gaat de netto opbrengst naar Scouting. Bezoekers die het verkooppunt gemist hebben kunnen alsnog terecht bij de webshop via www.rotary-schoonhoven.nl.

Bezoekers spraken hun lof uit over de organisatie en de gezellige sfeer. "Dit is een van de beste edities tot nu toe," zei een enthousiaste festivalganger. "Het is geweldig dat we dit in Schoonhoven hebben." Robert Spruijt, voorzitter van Rotary Schoonhoven: "Gezien het succes van deze editie, zijn er nu alweer ideeën voor een volgende editie "Muziek in het Park" op eerste Pinksterdag 2025." De organisatie is vastbesloten om het evenement verder te laten groeien en nog meer bezoekers te trekken om doelen te steunen!