Open avond 8 april 2024

Tilburg 7 mei 2024

Op 6 mei is onze Rotaryclub zoals gebruikelijk bijeengekomen op de Philharmonie. Na de borrel bij binnenkomst en het aansluitende diner werden enkele agendapunten besproken.

De voorzitter maakte de opzegging van Cecile Verhaar bekend, zij heeft aangegeven haar privéleven niet langer te kunnen combineren met het fellowship. Wij bedanken haar voor haar inzet en wensen haar veel succes en geluk in de toekomst.

Vervolgens was het de beurt aan Coks Glerum om een afscheidswoordje tot Jan Manders te richten. Jan had eerder te kennen gegeven zich te hebben aan gesloten bij een past-Rotarians club en dat dit Rotary-jaar zijn laatste was. aangezien Jan de laatste maand verhinderd is, was zijn afscheid de 6e mei. Na de uitvoerige rede en de veelal lovende woorden van Coks mocht voorzitter  Krijn Westerburgen afsluiten. Deze afsluiting was een bijzondere, uit handen van Krijn kreeg Jan het Paul Harris Fellow certificaat uitgereikt. Niet veel later werd het bijbehorende speldje opgeprikt.

Na de felicitaties was het podium vrij voor de spreker uit eigen gelederen, Joris Bonants. Joris nam ons mee in de wereld van Supply Chain Management, hij vertelde ons hoe gebeurtenissen ver van ons bed invloed hebben op de levertijd van (led)verlichting, hoe AI het leven van een supplychainmanager kan verlichten en dat relaties belangrijker worden dan prijs.

Langs deze weg willen wij Jan Manders nogmaals bedanken voor zijn inzet voor onze club. Jan, het ga je goed!