Johan Bongers - Paul Harris

Tilburg 4 september 2024

Op 2 september von de eerste reguliere bijeenkomst van het nieuwe clubjaar zoals gebruikelijk bijeengekomen op de Philharmonie. Na de borrel bij binnenkomst en het aansluitende diner werden enkele agendapunten besproken.

De voorzitter maakte de opzegging van Martijn de Bont bekend, hij heeft aangegeven dat zijn vrijwillige inzet bij Stichting Quiet Tilburg, zijn gezinsleven en zijn werk lastig te combineren zijn met de Rotary. Ook Bas Denissen heeft te kennen gegeven meer tijd voor zijn gezin vrij te willen maken. Wij bedanken beiden heren voor hun inzet en wensen hen veel succes en geluk in de toekomst.

Vervolgens was het de beurt aan Geert Naaijkens om een afscheidswoordje tot Johan Bongers te richten. Johan had eerder te kennen gegeven meer van zijn woning in Spanje te willen genieten en ruimte te maken voor de verjonging van de club. Na de lofrede van Geert mocht nieuwbakken voorzitter Michel Meerkerk voor de tweede keer in zijn korte loopbaan het Paul Harris Fellow certificaat uitreiken aan Johan. Ook het bijbehorende speldje werd opgeprikt.

Johan, dank je voor je inzet en blijf genieten!