Michel Meerkerk nieuwe voorzitter

Tilburg 26 juni 2024 - Op zondag 23 juni heeft de bestuurswissel van onze Rotary Club plaatsgevonden. Tijdens een bijeenkomst op de Reuselhoeve droeg Krijn Westerburgen zijn functie over aan Michel Meerkerk.

Ook dit jaar ontvouwde de nieuwe voorzitter zijn plannen. Zoals we van michel gewend zijn, was de uitleg van zijn plannen voor het komende verenigingsjaar kort, bondig en bovenal helder! Vriendelijk doch dringend verzocht hij de leden hun steentje te gaan bijdragen.

Zoals gebruikelijk waren niet alleen de leden welkom, maar ook de partners en kinderen waren uitgenodigd voor dit gezellige treffen. Door de jeugd en enkele sportieve leden werd er volop gebruik gemaakt van de mogelijkheden tot kanoen, kleiduifschieten en gebak eten. Het goede weer zorgde voor een fijne ambiance