Bestuurswissel 2022-2023
Zomerkampen
bekijk info
Family to Family

Rotary Twente Zuid: informeel, betrokken en fris!

Voor vroege vogels!

Bij een Rotary club horen betekent dat je bereid bent om anderen te helpen, zowel in je persoonlijke, maatschappelijke en zakelijke leven, een hoge (beroeps)ethiek hebt en gelooft in (internationale) kameraadschap. Wij zijn een gemengde, regionale, jonge club.

Iedere dinsdagochtend (van 7.00 uur tot 8.30 uur) ontbijten, ondernemen, luisteren en discussieren wij samen, in Delden. Een keer per maand organiseren wij een (gezellige) avondbijeenkomst – inclusief een diner (van 18.00 tot 21.00 uur).

Projecten

Door de jaren heen organiseerde de club  activiteiten met als doelstelling om diverse projecten te kunnen ondersteunen. Een aantal voorbeelden zijn:

- Kerstfunrun in Enschede
- Golfevents
- Duckrace
- Galary dinners.

Daarnaast worden er jaarlijk door de leden de handen uit de mouwen gestoken voor de verbinding.

- Poffertjesmiddag Bruggebosch
- Koken voor clienten en vrijwilligers Stichting Franje