Heuvelrug Wandeltocht 2024: Heerlijke wandeling met mooie opbrengst

Veenendaal, 25 mei 2024 - Rotaryclub Veenendaal Regio stak de handen uit de mouwen voor een geslaagde Heuvelrug Wandeltocht . “Het was gewoon super” vertelt één van de deelnemers aan de finish, “volgend jaar weer”.

Vanwege het slechte weer op de vrijdag besloot een deel van de wandelaars dit jaar niet mee te lopen. Dat bleek onterecht, want het weer was prachtig. De complimenten van de deelnemers staken de organisatie een hart onder de riem. “Super georganiseerd, mooie tocht met goede verzorging,” aldus een deelnemer.

De tocht is een initiatief van Rotaryclub Veenendaal Regio en wordt jaarlijks door de club georganiseerd. De opbrengst van de wandeling komt ten goede aan diverse goede doelen. Dit jaar is onder andere gekozen voor Make-a-Wish Nederland die wensen van kinderen met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte in vervulling laat gaan.

Meer informatie over de Heuvelrug Wandeltocht vind je hier.

Maak kennis met Rotary, u bent van harte welkom

Ook de handen uit de mouwen steken? Interesse in interessante en zinvolle activiteiten zoals het samen organiseren van de Heuvelrug Wandeltocht, maar ook deelneme aan andere activiteiten zoals lezingen, bedrijfsbezoeken, clubavonden? Maak dan kennis met onze club. Dat kan eenvoudig door het contactformulier in te vullen. We nemen dan contact met u op. U bent van harte welkom!