Johan Dekker voorzitter 2024-2025: mijn motto is "Lets Work"

Voorzitter Johan Dekker

Met het motto “Let’s Work” in gedachten neemt Johan Dekker de voorzittershamer over van vertrekkend voorzitter Jan van Leeuwen. “Het is tijd voor actie,” aldus de nieuwe voorzitter van Rotaryclub Veenendaal Regio. “We hebben mooie activiteiten in het vooruitzicht voor het komende clubjaar.” Johan noemt enkele bekende activiteiten, zoals het jaarlijkse Valentijnsdiner en de wandeltocht over de Utrechtse Heuvelrug.

“We verwachten ook enkele mooie nieuwe activiteiten voor fondsenwerving te organiseren, maar daarover kunnen we pas later meer vertellen.”

Naast activiteiten voor de gemeenschap, waarbij de leden van Rotaryclub Veenendaal Regio zelf de handen uit de mouwen steken, organiseert de club dit voorzittersjaar opnieuw interessante en inspirerende evenementen, evenals bezoeken aan organisaties en bedrijven in de regio.

“Doe met ons mee! Ben je geïnteresseerd in onze activiteiten of wil je meedoen met onze club, neem dan contact met me op. Ik maak graag kennis met je.”

> Geïnteresseerd? Geef je gegevens door via het contactformulier