Valentijnsdiner - samen de vriendschap vieren

1 of 3

Rotary Veenendaal Regio -  Valentijnsdiner

Rotaryclub Veenendaal Regio steekt de handen uit de mouwen om eenzaamheid onder ouderen met een lichtpuntje te helpen verlichten. Het jaarlijkse Valentijnsdiner, een evenement dat inmiddels een mooie traditie is geworden, wordt georaniseerd door Rotaryleden die de handen uit de mouwen steken om ouderen een gezellige  avond uit te bieden. De club hoopt jaarlijks een groot aantal ouderen samen te brengen voor een onvergetelijke avond in restaurant Hugo's. Het diner biedt deze ouderen niet alleen een heerlijk driegangendiner, maar ook de gelegenheid om liefde en vriendschap te vieren in een warme, feestelijke sfeer.

Onze clubleden zijn actief betrokken bij de organisatie van deze avond, in samenwerking met andere organisaties. Van het regelen van het vervoer voor de gasten tot het bedienen van de tafels tijdens het diner, onze leden zetten zich vol enthousiasme in om er een geslaagde avond van te maken. Met muziek, een gezellige quiz en zelfs de mogelijkheid voor een dansje, zorgen we voor een compleet avondje uit voor deze dankbare doelgroep.

Het Valentijnsdiner is een van de vele initiatieven waarmee Rotaryclub Veenendaal Regio de lokale gemeenschap ondersteunt. We zijn trots op de positieve reacties van de gasten en kijken ernaar uit om in 2025 opnieuw een mooie avond te verzorgen. Wil je meer weten over onze activiteiten of ben je geïnteresseerd in hoe je kunt bijdragen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier!