Ook dit is Rotary

Vakantie

Meestal zijn de avonden met Rotary leerzaam, serieus en/of hands-on.
Op dinsdag 6 augustus was het een soort vakantie en had spelleider Thierry T Hart samen met zijn assistent Sterre 't Hart een leuke pubkwis voorbereid in de Vlaardingse Bierbrouwerij. Een super gezellige avond met 3 fanatieke teams, veel lol en Fellowship.

PubQuiz

De Rotary Pubquiz was weer een groot succes. 26 teams zorgde voor een gezellig sfeer en een hele mooie opbrengst: 3500,- voor de Sinterklaas-aktie. Daar kunnen we weer heel veel kinderen een onvergetelijke pakjes-avond van bezorgen! Zelfs het zonnetje kwam nog even achter de wolken vandaan! Team Euroforwarding ging er uiteindelijk met de winst vandoor.
Dank aan alle deelnemers, De Kroepoekfabriek Museum Vlaardingen Girasole, FIM management en Van Kortenhof voor jullie sponsorbijdrage!

Alleenstaanden diner

Afgelopen dinsdag 21 mei was het jaarlijkse Alleenstaanden diner van Rotary Vlaardingen. En wat was het weer een feest.

Meer dan 100 gasten zijn door de leden van Rotary Vlaardingen thuis opgehaald en naar het Delta Hotel Vlaardingen gebracht.

Daar werden ze getrakteerd op een heerlijk diner.

Na het welkomstwoord van de voorzitter van Rotary Rene Hersbach, startte de feestmaaltijd. Tijdens de maaltijd verzorgde Jos den Broeder gezellige piano-muziek en burgemeester Bert

Wijbenga overhandigde alle aanwezigen een boekje met een terugblik op 750 jaar Vlaardingen. En met het Shantykoor Vlaardingse Muiters werd vrolijk meegezongen.

Hierna werd het nog wat onrustiger, want Johnny Valentino fan site liet de hele zaal swingen. Menigeen schudde de heupen los en er werd zelfs een polonaise ingezet. Het dak ging eraf!

Na het diner werden de gasten door leden van Rotary Vlaardingen weer naar huis gebracht en tijdens de terugreis werd nog volop nagezongen.

Het alleenstaanden diner wordt mede gefinancierd door de verkoop van boterstaven en ander lekkers door Rotary Vlaardingen in de decembermaand. Aan allen heel veel dank die deze afgelopen december hebben aangeschaft. Deze decembermaand hopen we weer heel veel lekkers van Kwaliteitsbakker Herweijer te mogen verkopen, zodat we ook volgend jaar weer een onvergetelijk alleenstaanden diner mogen organiseren!

Kan een afbeelding zijn van 5 mensen