Zomerwijnactie van start!

De Rotary Wijnactie gaat weer van start. Met heerlijke zomerwijnen!

De opbrengst van deze wijnactie draagt bij aan het Rotary Jeugdfonds en ondersteunt tevens de financiering van een opleidingsplek voor een internationale student aan het UNESCO-IHE in Delft.

Over de goede doelen
De opbrengst van deze Zomerwijnactie gaat deze keer naar twee doelen: het Rotary Jeugdfonds én de bekostiging van een opleidingsplek voor een internationale student aan het UNESCO-IHE in Delft. Het Rotary Jeugdfonds helpt de Vlaardingse jeugd die het van huis uit minder hebben, zodat zij naar de juiste opleiding/baan worden geleid of bijvoorbeeld toch in de gelegenheid zijn om te kunnen sporten, dansen of muziek te maken.

Bestellen
In onze webshop vind je alle wijnen en kun je de bestelling direct online afrekenen: bekijk het assortiment of bestel direct