Party to Fund 2024

ROTARY HAALT GROOT BEDRAG OP VOOR WIJ OMARMEN

Tijdens een mooi feest op 13 april jl. georganiseerd door Rotaryclub Vught is ten bate van de Stichting Wij Omarmen veel geld opgehaald. Wij Omarmen heeft als doel activiteiten te organiseren gericht op het ontmoeten, verzachten en versterken van de inwoners die in stille armoede leven of hierin dreigen te vervallen.

Op de muzikale avond, werd ook een veiling en een loterij gehouden, en dat resulteerde in een grote opbrengst waarvan een belangrijk deel aan Wij Omarmen ten goede komt. Er kon die avond een cheque van € 13.675 worden overhandigd aan bestuurslid Berry van de Water.

Berry van de Water: “Met dit bedrag kunnen we flink vooruit en de organisatie verder professionaliseren. Ook kan het winkeltje worden opgeknapt en zal de website grondig worden verbeterd. Wij zijn blij dat de Rotary ons hierin ondersteunt”

De uiteindelijke opbrengst op de avond viel hoger uit dan verwacht. Emmanuelle Vervoort (voorzitter Rotaryclub Vught): “Wij zijn verheugd dat we zo’n mooi bedrag hebben opgehaald voor Wij Omarmen en er blijft zelfs geld over om nog enkele andere kleinere projecten te ondersteunen.”

Rotaryclub Vught geeft jaarlijks een financiële bijdrage aan diverse lokale initiatieven en wil daarmee de ontwikkeling van de Vughtse gemeenschap ondersteunen.

Cheque wordt door Emmanuelle Vervoort overhandigd aan Berry van de Water