Proeven van Muziek 2018

‘Proeven van Muziek’ in DePetrus

Op 8 december organiseert Rotary in DePetrus in Vught een muzikale avond met als titel “Proeven van Muziek’, met een aantrekkelijk en gevarieerd programma van klassiek tot pop dat aanvangt om 19.30 uur. Entreekaarten à 32,50 euro zijn te bestellen via Rotaryleden of via email proevenvanmuziek@gmail.com .

Al sinds de opening is de verbouwde Petruskerk hét bruisende hart van het cultureel leven in Vught. Veel inwoners weten de weg naar bibliotheek, museum of wereldwinkel goed te vinden. Daar komt binnenkort een muzikale dimensie bij. Op zaterdagavond 8 december a.s. organiseert Rotary een groots muzikaal evenement in DePetrus met bijzondere jonge talenten. Tijdens het concert “Proeven van Muziek” treden 3 finalisten van het 52ste Internationaal Vocalisten Concours (IVC) op dat recent in ’s-Hertogenbosch plaatsvond. Sopraan Maria Novella Malfatti, mezzosopraan Leonie van Rheden en bariton Stefan Astakhov zullen u met herkenbare musical stukken en opera aria’s in het hart raken. Maar ook Vughts talent zal zich presenteren. Leerlingen van het Maurick College openen de avond en laten vol enthousiasme zien en horen wat zij in huis hebben. Presentatie is in handen van Dolle Diva sopraan Francis van Broekhuizen, bekend van televisie optredens in onder meer ‘Maestro’. Na de pauze wordt de avond afgesloten met een swingend optreden van de Dames Draaien Door, muzikale dj’s met instrumentale solisten, waarbij de voeten niet stil kunnen blijven staan. Rotary zorgt ervoor dat het u aan heerlijke hapjes en drankjes niet ontbreekt. Aan deze avond is een goed doel verbonden. De opbrengst van de avond komt ten goede aan een fonds voor instrumenten en lessen voor muzikaal talentvolle jongeren in Vught.

N:\2018\IVC52 2018 OPERA ORATORIUM\Foto-Video\20180915 Finale 52ste IVC. Fotografie Hans Hijmering\Maria Novella Malfatti 1.jpg

IVC finaliste sopraan Maria Novella Malfatti

Dames Draaien Door