Onze club

Rotaryclub Wamel Maas en Waal is een relatief jonge club met vele kwaliteiten. We staan met beide benen in het heden en tegelijkertijd staan we altijd open voor nieuwe ideeën. Op onze bijeenkomsten bespreken we serieuze onderwerpen in een informele sfeer met respect voor elkaars mening. Zo krijgen de Rotary- idealen vorm en inhoud en vinden wij: “bij ons doet iedereen ertoe!”

Afbeelding met binnen, plafond, muur, tafel

Automatisch gegenereerde beschrijving

We komen om de week op dinsdagavond in Druten samen. Dit zijn momenten waarop we tijd maken voor vriendschap en aandacht voor elkaar. We informeren elkaar over ontwikkelingen op ons werk, of over gebeurtenissen uit ons leven. En ook nodigen we geregeld sprekers uit die ons informeren over bijzondere projecten of ontwikkelingen in de maatschappij.

Rotary - wereldwijd

Rotary is weliswaar een internationale en van oorsprong Amerikaanse club, toch zijn de lokale clubs in Nederlands autonoom georganiseerd. We houden ons aan de Rotary-gedachte, maar we zijn vrij in het bepalen van onze goede doelen en activiteiten. In het jaar 2023 bestaat Rotary Nederland 100 jaar. Dit zullen we aan de hand van verschillende festiviteiten met elkaar vieren, ook in het Land van Maas en Waal.