Nieuwjaarsconcert 2020

Op zondagmiddag 5 januari 2020 vond er een prachtig Nieuwjaarsconcert plaats in de Grote Kerk, waar het pas gerestaureerde Harrison & Harrison-orgel werd bespeeld. Onze Rotaryclub heeft actief bijgedragen aan de restauratie van dit bijzondere orgel. We waren verheugd dat organist Jaap Stork en trompettist Boni Rietveld onze uitnodiging aannamen om een gevarieerd klassiek programma ten gehore te brengen.

Dit bijzondere duo presenteerde een afwisselend muzikaal programma dat zorgde voor een onvergetelijke middag. Het concert was een prachtig voorbeeld van hoe onze Rotaryclub bijdraagt aan culturele evenementen en gemeenschapsprojecten. Door lid te worden van onze club, kunt ook u deel uitmaken van dergelijke waardevolle en inspirerende activiteiten.